0

Vyzbrojte se proti chřipce a nachlazení

Jste často unavení a více náchylní k nemocem? Jistě víte, že ke zlepšení zdravotní stránky přispívá pravidelný pohyb a zdravá strava, plná vitamínů a minerálů. Jak se ale v takové nabídce, tělu prospěšných látek, vůbec snadno vyznat? Jde to? O některých vitamínech a zdravých potravinách vám řekneme o pár řádků níže.

Zinek

Zinek je základem pro správný a zdravý imunitní systém. Mnohdy se však na něj zapomíná. Nedostatek zinku působí to, že naše bílé krvinky nemohou účinně pracovat proti nemocem a z toho důvodu můžeme být více náchylnější ke chřipkám a nachlazení. Jestliže chcete posílit svůj imunitní systém, sáhněte po takových produktech, jako je kupříkladu kolostrum, jenž regeneruje organismus a zlešuje celkovou kondici. Zinek je též výbornou látkou, pokud řešíte problém s padáním vlasů nebo lámavostí nehtů. Zinek naleznete například v houbách, játrech nebo špenátu.

Tuky vhodné pro imunitu

Nesmíme opomenout také tuky, které posilují naši imunitu. Zvlášť omega 3. Tyto tuky podporují aktivitu bílých krvinek a také přispívají k dobrému stavu naší pleti, která se především v zimním období častěji vysušuje. Omega 3 mohou zlepšit stav ekzémů, pórů a také zvyšují elasticitu pleti. Omega 3 hledejte především v sardinkách, makrele nebo lněném oleji.

Čtěte také: Co jíst, abyste měla krásné vlasy a nehty?

Vitamin na dobrou náladu

Cítíte, že nejste úplně v pohodě a často vás přepadají pocity smutku? Zvyšte proto přísun vitamínu B12. Díky tomuto vitamínu budete nejen zvládat lépe nervozitu, ale také vás dobije energií. Dopřejte si například konopné semínko, které je bohaté na vitamíny skupiny B.

Rosťa Válek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *