Patříte-li k malým a středním firmám nebo start-upům, je pro vás pravděpodobně zpracování daňového přiznání velmi stresující záležitostí. Naštěstí existují specializované společnosti, které si převezmou veškerou účetní administrativu na sebe a vy se tak v klidu můžete věnovat jen svému podnikání.
Využijte ekonomické služby na maximum
Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob je pro řadu firem administrativní i časovou zátěží. Pozvete-li si na pomoc odborníky, máte hned o starost míň. Jelikož se v dané problematice pohybují jako ryba ve vodě, dokáží odhadnout předpokládanou výši daní a celkově celý proces zoptimalizovat. Navíc vše vyřídí online, pohodlně a bezpečně. Vy tak nemusíte ani nikam docházet.
Jak to funguje?
Podání daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob v zastoupení se provádí na základě plné moci. Ta rovněž umožňuje, abyste požádali o posunutí termínu z 1.5. na 1.7.2021. Poté je třeba předat veškeré potřebné doklady. Provádí se na to základě povoleného vzdáleného přístupu do účetního softwaru firmy, nebo si lze dohodnout jiný způsob zabezpečeného předání. Daňoví poradci na základě podkladů provedou analýzu účetních dat. Získají tak cenné informace ohledně vhodné daňové optimalizace a případné identifikace rizik. Na základě těchto informací poté podnikatel obdrží návrh daňového přiznání včetně doprovodného dopisu. V něm jsou popsány zjištěné skutečnosti a rizika. Po odsouhlasení je daňové přiznání podáno na příslušném finančním úřadě.
Potřebujete toho více?
Zkušená firma vám nenabídne pouze zpracování účetnictví a daňového přiznání. Jejím prostřednictvím lze využít i dalších daňových služeb, mezi něž patří registrace k dani z příjmů právnických osob, příprava žádosti o snížení či zrušení povinnosti odvádět zálohy či pomoc s opravou daňových chyb z minulých období.